Selasa, 26 Julai 2011

KEJAYAAN SESUATU PROGRAM MEMBERI IMPAK POSITIF DALAM PEMBINAAN SIKAP

“Kejayaan sesuatu program bukan terletak berapa banyak aktiviti dapat dilaksanakan. Tetapi, ianya dianggap berjaya apabila kita dapat melihat out put sesuatu program itu dan tentunya out put itu memberikan kesan yang baik terhadap setiap individu yang terlibat dalam menjayakan program itu dan memberikan impak positif dalam pembinaan sikap untuk melaksanakan program lain yang mendatang”, demikian dikatakan oleh Pengarah PKKM Cawangan Sabah, Encik Mohd Latif Dirun semasa memberikan ucapan semasa perhimpunan anggota-anggota kerja pada 21 Julai 2011 lepas.
Beliau berkata demikian kerana kejayaan PKKM Cawangan Sabah dalam pelaksanaan Promosi Kraf Malaysia 2011 yang telah melebihi sasaran pendapatan jualan usahawan sepanjang promosi yang diadakan pada 25 Jun hingga 4 Julai 2011 di Lintasan Deasoka Kota Kinabalu.
Semasa perhimpunan tersebut, penyampaian anugerah 25 tahun perkhidmatan juga turut diadakan dan sementara itu pihak KSKKM Cawangan Sabah pula turut meraikan sambutan hari jadi kepada anggota kerja yang lahir pada bulan Januari hingga Julai 2011.

Gambar-gambar aktiviti.









 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tiada ulasan: